Articolul precedent |
Articolul urmator |
391 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 23:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.032.5 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143) |
SM ISO690:2012 RĂŢOI, Raluca. Dezvoltarea capacităților antreprenoriale ale elevilor din clasele primare. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 210-215. ISBN 978-9975-56-934-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021 | ||||||
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională" Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.032.5 | ||||||
Pag. 210-215 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the literature, the understanding of how entrepreneurial behavior and thinking have developed has varied according to the historical period. By defining the terms entrepreneur and entrepreneurship, we can identify multiple characteristics of them. At the same time, a number of questions arise, such as: can anyone be an entrepreneur? can you learn? Is it about the innate particularities of each of us? and so on. |
||||||
|