Articolul precedent |
Articolul urmator |
363 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 15:39 |
SM ISO690:2012 CERLAT, Raisa. Particularități ale dezvoltării gândirii la diferite etape de vârstă. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 170-174. ISBN 978-9975-56-952-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021 | |||||||
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități" Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021 | |||||||
|
|||||||
Pag. 170-174 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
The article presents the peculiarities of the thinking development in ontogenesis. Thinking, as a psychic process is characterized by the formation over time of its features, operations, structure and types, but also by their change and restructuring at the highest possible functional levels. The development of thinking, although governed by general laws, differs from one person to another, because each human being has its own hereditary equipment, crosses different environments with various influences, a different education, different life events and so on. |
|||||||
|