Influența și rolul formativ al povestirilor în cadrul activităților de repovestire la copiii preșcolari mari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
332 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 15:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.02 (43)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
CÎRLAN, Florentina. Influența și rolul formativ al povestirilor în cadrul activităților de repovestire la copiii preșcolari mari. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.3, pp. 45-54. ISBN 978-9975-50-267-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 17, Vol.3, 2021
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021

Influența și rolul formativ al povestirilor în cadrul activităților de repovestire la copiii preșcolari mari

CZU: 373.2.02

Pag. 45-54

Cîrlan Florentina
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 februarie 2022


Rezumat

The influence and the formative role that the stories had on the children, we realized especially when we reproduced the stories in the retelling activites. În the retellings, the children reproduce the content of previously known stories in which they use literary expressions,practicing the language in all aspects: phonetic, lexical and grammatical, as well as contextual and monologue language.

Cuvinte-cheie
storytelling, retelling, Method, language and communication, children, preschoolers, speech development, educators