Articolul precedent |
Articolul urmator |
332 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 15:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.02 (43) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 CÎRLAN, Florentina. Influența și rolul formativ al povestirilor în cadrul activităților de repovestire la copiii preșcolari mari. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.3, pp. 45-54. ISBN 978-9975-50-267-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 17, Vol.3, 2021 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.02 | ||||||
Pag. 45-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The influence and the formative role that the stories had on the children, we realized especially when we reproduced the stories in the retelling activites. În the retellings, the children reproduce the content of previously known stories in which they use literary expressions,practicing the language in all aspects: phonetic, lexical and grammatical, as well as contextual and monologue language. |
||||||
Cuvinte-cheie storytelling, retelling, Method, language and communication, children, preschoolers, speech development, educators |
||||||
|