Evaluarea nivelului de dezvoltare a limbajului copiilor de vârstă preșcolară: repere praxiologice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
641 78
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 14:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.279.7:81-2+373.24 (1)
Educație (14391)
Lingvistică. Limbi (5060)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, FADEEV, Ludmila. Evaluarea nivelului de dezvoltare a limbajului copiilor de vârstă preșcolară: repere praxiologice. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 170-176. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.2, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Evaluarea nivelului de dezvoltare a limbajului copiilor de vârstă preșcolară: repere praxiologice

CZU: 371.279.7:81-2+373.24

Pag. 170-176

Mîsliţchi Valentina1, Fadeev Ludmila21
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 IET 201 „Mărțișor”, or. Durlești, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2022


Rezumat

Lucrarea scoate în evidență reperele relevante evaluării nivelului dezvoltării limbajului copiilor de vârstă preșcolară. În articol sunt descrise diverse instrumente aplicate în vederea identificării nivelului dezvoltării limbajului preșcolarilor, sunt prezentate rezultate cercetării întreprinse în vederea evaluării nivelului limbajului la copiii de vârstă preșcolară mare.

The paper highlights the relevant benchmarks for assessing the level of language development of preschool aged children. The article describes various tools applied to identify the level of language development of preschoolers, the results of research undertaken to assess the level of language in high preschool aged children.

Cuvinte-cheie
limbaj, vârsta preșcolară, evaluarea nivelului de dezvoltare a limbajului,

language, preschool age, assessment of the level of language development