Articolul precedent |
Articolul urmator |
440 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 22:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.212.3:316.77 (1) |
Educație (14391) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (791) |
SM ISO690:2012 LOȚCU, Daniela. Delimitări conceptuale ale competenței de comunicare. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 159-164. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.212.3:316.77 | ||||||
Pag. 159-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de competenţă de comunicare a constituit in ultimele decenii nucleul a numeroase studii de specialitate şi interdisciplinare şi continuă să suscite un interes deosebit pentru specialiştii din diverse domenii datorită valorii sale, dar şi a confuziilor pe care le poate produce in procesul interpretărilor. Studiul abordează noţiuni teoretice privind competenţa de comunicare, identifică componentele sale, evocă modele comunicative. Este subliniat rolul şi responsabilitatea profesorului in dezvoltarea competenţelor de comunicare, precum şi unele aspecte relevante procesului de predare/învăţare a unei limbi străine care vor produce rezultate eficiente. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă de comunicare, model componenţial, performanţă, comportament conversaţional, situaţie de comunicare., communication competence, compositional model, performance, conversational behavior, communication situation. |
||||||
|