Articolul precedent |
Articolul urmator |
306 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-06 16:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
658.8.011.1(478) (1) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (89) |
SM ISO690:2012 SPÎNU, Vlad. Marketing direct-o alternativă în politica de promovare a firmei (în baza datelor ÎCS ”Delphi Group” SRL). In: Tezele celei de-a : 70-a conferinţă ştiinţifică a studenţilor şi masteranzilor, 20 mai 2016, Chişinău. Chişinău: Universitatea Agrară, 2017, p. 84. ISBN 978-9975-64-283-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tezele celei de-a 2017 | ||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor şi masteranzilor" Chişinău, Moldova, 20 mai 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 658.8.011.1(478) | ||||||
Pag. 84-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Rezultatele prezentate se referă la analiza dimensiunilor de marketing în ÎCS„Delphi Group”SRL şi găsirea unor posibilităţi de elaborare a politicii de marketing. Scopul cercetărilor este de a analiza aspectele teoretice ale semnificaţiei de marketing direct şi de a găsi posibilităţi de implementare a acesteia în întreprinderea ÎCS„Delphi Group”SRL. Pentru realizarea scopului propus au fost înaintate următoarele obiective: 1.Analiza surselor bibliografice de specialitate; 2.Analiza marketingului direct din întreprinderile moderne, cu referire la întreprinderile agroalimentare; 3.Găsirea posibilităţilor de elaborare a politicii de marketing ca bază a politicii economice a întreprinderii 4.Formularea unor concluzii şi recomandări în legătură cu cercetarea realizată Cercetările au fost realizate la catedra “ Marketing şi Achiziţii„ şi în Biblioteca Ştiinţifică a UASM. Au fost folosite următoarele metode de cercetare tradiţionale de birou, monografice, bazate pe gândirea logică. În baza rezultatelor obţinute s-a constatat semnificaţia plasării alternativei politicii de promovare a întreprinderii (în baza datelorÎCS.”Delphi Group”SRL); au fost argumentate din punct de vedere teoretic transpunerea în practica întreprinderilor agroalimentare a instrumentelor de marketing prin parcurgerea unor etape distincte; a fost demonstrată necesitatea promovării strategiilor de marketing direct la baza politicii de marketing şi reunirea acestora într-un ansamblu echilibrat, prin dozarea corespunzătoare a instrumentelor marketingului direct Mailing-ul (Direct mail-ul),Vânzarea prin corespondenţă,Telemarketingul,Aplicaţiile telematice,Publicitatea cu răspuns direct,Marketingul online. Rezultatele cercetărilor au permis formularea următoarelor concluzii şi recomandări: l. luarea în calcul în stabilirea marketingului direct ca alternativă în politica de promovare a firmei, care în unele surse este tratată ca element distinct, în special pentru domeniul agroalimentar, cu funcţii importante începând de la producere până la comercializare; 2.ar fi binevenit ca studenţii specialităţii “Marketing şi Logistică” să realizeze teze de licenţă la comanda întreprinderii pe probleme de marketing direct, nemijlocit cu referire la politica de marketing direct în cadrul întreprinderii şi după implementarea rezultatelor cercetării să fie angajaţi în întreprindere ca specialişti în marketing. |
||||||
|