Strategii de promovare a sortimentului de produse/servicii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
498 63
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 14:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
658.8(478) (4)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (89)
SM ISO690:2012
BICIOC, Alexandrina. Strategii de promovare a sortimentului de produse/servicii. In: Tezele celei de-a : 70-a conferinţă ştiinţifică a studenţilor şi masteranzilor, 20 mai 2016, Chişinău. Chişinău: Universitatea Agrară, 2017, p. 70. ISBN 978-9975-64-283-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tezele celei de-a 2017
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor şi masteranzilor"
Chişinău, Moldova, 20 mai 2016

Strategii de promovare a sortimentului de produse/servicii

CZU: 658.8(478)

Pag. 70-70

Bicioc Alexandrina
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 ianuarie 2022


Rezumat

Rezultatele prezentate se referă la strategiile de promovare a sortimentului de produse si servicii in Republica Moldova. Scopul cercetării constă în studierea abordărilor teoretice privind strategii de promovare a sortimentului de produse/servicii. Pentru realizarea scopului propus au fost inaintate urmatoarele obiective: 1. De a expune importanţa promovării; 2. De a reda care sunt metodele de promovare si in ce constă fiecare; 3. De a descrie fiecare metoda in parte prin prezentarea unor exemple fotografice; Cercetările au fost realizate la catedra „Marketing si achizitii”. Au fost folosite urmatoarele metode: de cercetare si analiză. In baza rezultatelor obtinute s-a constatat ca exista o varietate de strategii de promovare, însa indiferent de care tehnică este aplicată important e sa fie eficienta si să aducă beneficii întreprinderii. Promovarea- efortul făcut de o organizaţie pentru a-şi prezenta oferta într-o lumină favorabilă astfel încit să vindă cit mai mult şi mai repede. Importanţa/obiectivele promovării  creşterea vânzărilor,  majorarea profitului,  crearea unui climat favorabil pentru vânzările viitoare,  îmbunătăţirea eficienţei promoţionale. Tehnici ale promovarii: Publicitatea se ocupa cu promovarea bunurilor, serviciilor, prin mesaje plătite. Manifestări promoţionale,promovarea unui produs, in vederea intrării pe piaţa sau a creşterii vînzărilor, pentru a face cunoscută o marca , un nou tip de produs sau pentru stimularea vînzărilor. Reducerile de preţ reprezintă una dintre categoriile cel mai des utilizate de întreprindere, deoarece tehnicile care fac parte din această grupă sunt uşor de realizat şi au în general efecte imediate şi ridicate. Expoziţiile constă in prezentarea organizată, publică a unor produse, servicii cu scopul de a se face cunoscute. Promovare prin flyere sunt acele materiale tipografice care permit promovarea cu uşurinţa a unui produs/serviciu. Rezultatele cercetării au permis formularea următoarelor concluzii: Deşi o serie de organizaţii se bucură de succesul pe care il au, datorită promovării eficiente şi corecte a produselor si serviciilor, unele întreprinderi ramîn în urma sau chiar dispar de pe piaţă din cauza insuficientei de cunostinţe in preferinţele consumatorilor. Necesitaţile lor se modifică pe zi ce trece, iar întreprinderea pentru a scoate pe piaţa un produs nou în scopul de a satisface nevoile consumatorilor trebuie sa creeze o publicitate eficienta care sa atragă cumpărători.