Articolul precedent |
Articolul urmator |
280 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-13 12:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.118 (2) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 RUSNAC, Ludmila. Aspecte definitorii privind strategiile de elaborare a marketingului de conținut al spotului publicitar. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice., 10-11 noiembrie 2021, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, SE, pp. 94-96. ISBN 978-9975-158-54-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare și inovare. SU, SS, SE, 2021 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare." Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.118 | ||||||
Pag. 94-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|