Aspecte definitorii privind strategiile de elaborare a marketingului de conținut al spotului publicitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
280 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-13 12:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.118 (2)
Publicitate. Reclamă (175)
SM ISO690:2012
RUSNAC, Ludmila. Aspecte definitorii privind strategiile de elaborare a marketingului de conținut al spotului publicitar. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice., 10-11 noiembrie 2021, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, SE, pp. 94-96. ISBN 978-9975-158-54-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrare prin cercetare și inovare.
SU, SS, SE, 2021
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare."
Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2021

Aspecte definitorii privind strategiile de elaborare a marketingului de conținut al spotului publicitar

CZU: 659.118

Pag. 94-96

Rusnac Ludmila
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 ianuarie 2022