Problematizarea ca strategie didactică de dezvoltare a competenţelor comunicative (Studiul de caz)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
475 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 13:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.2:316.7 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790)
SM ISO690:2012
BOLGARI, Natalia. Problematizarea ca strategie didactică de dezvoltare a competenţelor comunicative (Studiul de caz). In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 200-204. ISBN 978-9975-50-255-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul I, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Problematizarea ca strategie didactică de dezvoltare a competenţelor comunicative (Studiul de caz)

CZU: 378.2:316.7

Pag. 200-204

Bolgari Natalia
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2021


Rezumat

The article focuses on the use of problem-based strategy during English for Specific Pusposes classes through Case Study. The article outlines the features of problem-based situations and case studies, their methodological routes, as well as their impact on the development of students‟ communicative skills.

Cuvinte-cheie
problem-based situation, case study, communicative competences, motivation