Articolul precedent |
Articolul urmator |
475 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 13:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.2:316.7 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 BOLGARI, Natalia. Problematizarea ca strategie didactică de dezvoltare a competenţelor comunicative (Studiul de caz). In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 200-204. ISBN 978-9975-50-255-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul I, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.2:316.7 | ||||||
Pag. 200-204 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article focuses on the use of problem-based strategy during English for Specific Pusposes classes through Case Study. The article outlines the features of problem-based situations and case studies, their methodological routes, as well as their impact on the development of students‟ communicative skills. |
||||||
Cuvinte-cheie problem-based situation, case study, communicative competences, motivation |
||||||
|