Articolul precedent |
Articolul urmator |
333 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-19 11:33 |
SM ISO690:2012 ANDRIEVSCHI, Ludmila. Sporirea calității serviciilor prin creșterea performanței personalului din administrația publică. In: Teoria și practica administrării publice, 21 mai 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 496-499. ISBN 978-9975-3492-7-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Teoria și practica administrării publice 2021 | ||||||
Conferința "Teoria şi practica administrării publice" Chișinău, Moldova, 21 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 496-499 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Staff performance has been and remains an important indicator in ensuring the quality of services provided. Starting from this, the article analyzes the quality-performance relationship in the provision of public services. The performance of public administration staff is not only a component of the quality of services and the satisfaction of the beneficiaries, but also ensures a positive image of the public authority. |
||||||
Cuvinte-cheie Quality, performance, Professional development, beneficiary satisfaction |
||||||
|