Sporirea calității serviciilor prin creșterea performanței personalului din administrația publică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
333 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-19 11:33
SM ISO690:2012
ANDRIEVSCHI, Ludmila. Sporirea calității serviciilor prin creșterea performanței personalului din administrația publică. In: Teoria și practica administrării publice, 21 mai 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 496-499. ISBN 978-9975-3492-7-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Teoria și practica administrării publice 2021
Conferința "Teoria şi practica administrării publice"
Chișinău, Moldova, 21 mai 2021

Sporirea calității serviciilor prin creșterea performanței personalului din administrația publică

Improving the quality of services by increasing the performance of public administration staff


Pag. 496-499

Andrievschi Ludmila
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 23 noiembrie 2021


Rezumat

Staff performance has been and remains an important indicator in ensuring the quality of services provided. Starting from this, the article analyzes the quality-performance relationship in the provision of public services. The performance of public administration staff is not only a component of the quality of services and the satisfaction of the beneficiaries, but also ensures a positive image of the public authority.

Cuvinte-cheie
Quality, performance, Professional development, beneficiary satisfaction