Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-15 21:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111'243'272 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072) |
Limba engleză (700) |
![]() ŢAULEAN, Micaela. Overcoming Culture Shock at the EFL Lessons. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 6, 6 decembrie 2019, Bălți. Bălţi: Tipografia Indigo Color, 2020, Ediţia 6, pp. 55-61. ISBN 878-9975-3382-8-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 6, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, conferinţă ştiinţifică" 6, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.111'243'272 | ||||||
Pag. 55-61 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article focuses on the phenomenon of “culture shock” at educational institutions.The author of the article tries to identify the factors contributing to culture shock in order to find some pedagogical strategies to cope with this phenomenon, and therefore, facilitate the acclimatization in the host country. |
||||||
Cuvinte-cheie adjustment, intercultural education, intercultural communication, culture shock, frustration, social environment |
||||||
|