Enhancing print media in e-Learning by using augmented reality
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
377 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-15 11:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:004.9-028.25 (1)
Educație (14823)
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (448)
SM ISO690:2012
CAFTANATOV, Olesea. Enhancing print media in e-Learning by using augmented reality. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 189-194. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Enhancing print media in e-Learning by using augmented reality

CZU: 371.3:004.9-028.25

Pag. 189-194

Caftanatov Olesea
 
Vladimir Andrunachievici Institute of Mathematics and Computer Science
 
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

With emerging tech like augmented reality, the interaction between print and digital media have been possible. In this paper, we explore augmented reality techniques and their implementation in educational field. Moreover, we augmented this article as an example of enhancement of visual learning process. We created an AR application that add another dimension to previously 2D articles, in such way it is possible to provide not only interactive experiences but also giving new ways of comprehending the knowledge.

Cu tehnologia emergentă, cum ar fi realitatea augmentată, interacțiunea dintre presa scrisă și cea digitală sunt posibile. În această lucrare, explorăm tehnicile de realitate augmentată și implementarea lor în domeniul educațional. Mai mult, am augmentat acest articol, ca exemplu de îmbunătățire a procesului de învățare vizuală. Am creat o aplicație de RA care adaugă o altă dimensiune articolelor 2D anterioare, astfel fiind posibilă furnizarea nu doar de experiențe interactive, ci și oferirea de noi modalități de înțelegere a cunoștințelor.

Cuvinte-cheie
augmented reality, intelligent AR interfaces, print media, e-learning,

realitate augmentată, interfețe inteligente de RA, media tipărită, e-learning.