Articolul precedent |
Articolul urmator |
282 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-07 10:19 |
SM ISO690:2012 NEMȚANU, Dorina. Modalități de realizare a învățării experiențiale la vârsta preșcolară. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 162-171. ISBN 978-9975-76-350-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.5, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 162-171 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea experiențială este învățarea care are loc în urma reflecției asupra a ceea ce se face și este o învățare prin acțiune, prin cooperare, prin descoperire. Experiențele sunt structurate pentru a solicita copilului să ia inițiativa, să ia decizii și să fie responsabil pentru rezultate. Copilul explorează și își construiesc propriile valori, astfel încât rezultatele procesului de învățare sunt personale prin implicare activă în a formula întrebări, în a investiga, în a experimenta, în a fi curios, în a rezolva probleme, în a-și asuma responsabilitatea, în a fi creativ și în a construi înțelesul sarcinii efectuate. |
||||||
Cuvinte-cheie învățare experiențială, , modalități de învățare experiențială, koc de rol, metoda decelușii, experimentul |
||||||
|