Modalități de realizare a învățării experiențiale la vârsta preșcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
282 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-07 10:19
SM ISO690:2012
NEMȚANU, Dorina. Modalități de realizare a învățării experiențiale la vârsta preșcolară. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 162-171. ISBN 978-9975-76-350-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.5, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Modalități de realizare a învățării experiențiale la vârsta preșcolară


Pag. 162-171

Nemțanu Dorina12
 
1 Grădinița Little Princess, București,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 9 noiembrie 2021


Rezumat

Învățarea experiențială este învățarea care are loc în urma reflecției asupra a ceea ce se face și este o învățare prin acțiune, prin cooperare, prin descoperire. Experiențele sunt structurate pentru a solicita copilului să ia inițiativa, să ia decizii și să fie responsabil pentru rezultate. Copilul explorează și își construiesc propriile valori, astfel încât rezultatele procesului de învățare sunt personale prin implicare activă în a formula întrebări, în a investiga, în a experimenta, în a fi curios, în a rezolva probleme, în a-și asuma responsabilitatea, în a fi creativ și în a construi înțelesul sarcinii efectuate.

Cuvinte-cheie
învățare experiențială, , modalități de învățare experiențială, koc de rol, metoda decelușii, experimentul