Articolul precedent |
Articolul urmator |
380 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 16:05 |
SM ISO690:2012 PRODAN, Vladislav. Soluţii metodico-practice de creştere a eficienţei lecţiei de educaţie fizică. In: Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective, 25-26 septembrie 2015, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipogr. „Indigou Color”, 2015, Ediția 1, pp. 200-203. ISBN 978-9975-3054-5-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective Ediția 1, 2015 |
||||||
Conferința "Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective" Bălți, Moldova, 25-26 septembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 200-203 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Increased efficiency physical education lesson is the issue that most concern our domain specialists. The concern of workers should be devising, using and selecting methods and teaching aids appropriate, depending on the human and material resources, the outcomes of each profile or specialization and finding new forms of organization, new principles, procedures, transposition conceptually new ways of scaling operational tools and solutions practical. |
||||||
Cuvinte-cheie lesson, efficiency, physical development, organization, teacher |
||||||
|