Soluţii metodico-practice de creştere a eficienţei lecţiei de educaţie fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
380 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 16:05
SM ISO690:2012
PRODAN, Vladislav. Soluţii metodico-practice de creştere a eficienţei lecţiei de educaţie fizică. In: Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective, 25-26 septembrie 2015, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipogr. „Indigou Color”, 2015, Ediția 1, pp. 200-203. ISBN 978-9975-3054-5-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective
Ediția 1, 2015
Conferința "Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective"
Bălți, Moldova, 25-26 septembrie 2015

Soluţii metodico-practice de creştere a eficienţei lecţiei de educaţie fizică


Pag. 200-203

Prodan Vladislav
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 12 august 2021


Rezumat

Increased efficiency physical education lesson is the issue that most concern our domain specialists. The concern of workers should be devising, using and selecting methods and teaching aids appropriate, depending on the human and material resources, the outcomes of each profile or specialization and finding new forms of organization, new principles, procedures, transposition conceptually new ways of scaling operational tools and solutions practical.

Cuvinte-cheie
lesson, efficiency, physical development, organization, teacher