Neuromarketing: emoțiile influențează deciziile de cumpărare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
325 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 17:21
SM ISO690:2012
MANCOȘ, Lesi. Neuromarketing: emoțiile influențează deciziile de cumpărare. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 23-25 martie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2021, Vol.2, pp. 230-233. ISBN 978-9975-45-701-9 (Vol. II).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2021
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 23-25 martie 2021

Neuromarketing: emoțiile influențează deciziile de cumpărare


Pag. 230-233

Mancoș Lesi
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2021


Rezumat

Neuromarketingul, ca știință, apare la începutul secolului XXI și își propune să studieze consumatorii și motivele de cumpărare din spatele gândirii conștiente. Oamenii nu spun mereu ceea ce vor face cu adevărat, astfel, se evidențiază emoțiile drept factor de influență primordial în luarea deciziilor. Studiul creierului uman va identifica adevăratele motivații ce impulsionează clientul să ia decizii în favoarea comerciantului. În prezent, există mai multe companii care aplică în activitatea lor rezultatele studiilor de neuromarketing și se bucură de efecte considerabile, iar acestea sunt: Coca-Cola, Hyundai, PayPal, Campbell’s, Frito-Lay și altele. Subiectul neuromarketingului este unul controversat, unii susținând că utilizarea acestuia vine cu beneficii, iar alții afirmând că rezultatele acestor studii pot fi utilizate în defavoarea consumatorilor. Cert este faptul că atunci când se respectă normele etice, neuromarketingul nu face decât să eficientizeze activitatea de marketing și să ducă la o satisfacție mai mare a consumatorului.

Cuvinte-cheie
Neuromarketing, consumator, marketing, creier