Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 20:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.11.243:004 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072) |
Limbi germanice (845) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4278) |
![]() ŢAULEAN, Micaela. Using Films for Intercultural Training at the Efl Classroom. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 5, 7 decembrie 2017, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipografia Indigou Color, 2019, Ediția 5, pp. 162-170. ISBN 978-9975-3316-6-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" 5, Bălți, Moldova, 7 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.11.243:004 | ||||||
Pag. 162-170 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie unul dintre aspectele învățării comunicării interculturale la orele de limba engleză în instituțiile de învățământ superior - utilizarea filmelor sau fragmentelor din filme artistice pentru dezvoltarea abilitățilelor comunicative în limba engleză și pentru a facilita învățarea comunicării interculturale. Autorul articolului demondstrează cum filmul „My big fat Greek wedding” poate fi integrat în cursul orei de limbă pentru studenți universitari. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă comunicativă, comunicare interculturală, dialog intercultural, identitaea culturală, stereotipuri |
||||||
|