Direcţii de intervenţie timpurie în dezvoltarea abilităţilor de procesare fonologică la preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
294 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-10 20:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.46 (20)
Educație (14220)
SM ISO690:2012
HACEATREAN, Olesea. Direcţii de intervenţie timpurie în dezvoltarea abilităţilor de procesare fonologică la preșcolari. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 3, pp. 181-189. ISBN 978-9975-46-423-9.. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.18, Partea 3, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Direcţii de intervenţie timpurie în dezvoltarea abilităţilor de procesare fonologică la preșcolari

CZU: 372.46

Pag. 181-189

Haceatrean Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

The development of phonological processing skills in preschool children is a strong indicator of later success in acquiring reading and writing. By the training and development of these skills will depend the performance registered in learning of the curriculum. Thus, the importance of the early intervention directions in the development of phonological processing skills in preschools is indisputable in the context of the success of the schoolchildren.

Dezvoltarea abilităţilor de procesare fonologică la preșcolari reprezintă un indicator puternic al succesului de mai târziu în achiziţionarea citirii şi scrierii. De formarea şi dezvoltarea acestor abilităţi, va depinde performanţa înregistrată în însușirea programei școlare. Altfel vorbind, importanța direcțiilor de intervenție timpurie în dezvoltarea abilităţilor de procesare fonologică la preșcolari este indiscutabilă în contextul succesului ulterior al școlarului.

Cuvinte-cheie
preschool, early intervention direction, phonological processing, phonological awareness, phonological deficiency.,

preşcolar, direcție de intervenție timpurie, procesare fonologică, constiință fonologică, deficit fonologic