Articolul precedent |
Articolul urmator |
294 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-10 20:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.46 (20) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 HACEATREAN, Olesea. Direcţii de intervenţie timpurie în dezvoltarea abilităţilor de procesare fonologică la preșcolari. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 3, pp. 181-189. ISBN 978-9975-46-423-9.. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol.18, Partea 3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.46 | ||||||
Pag. 181-189 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The development of phonological processing skills in preschool children is a strong indicator of later success in acquiring reading and writing. By the training and development of these skills will depend the performance registered in learning of the curriculum. Thus, the importance of the early intervention directions in the development of phonological processing skills in preschools is indisputable in the context of the success of the schoolchildren. |
||||||
Cuvinte-cheie preschool, early intervention direction, phonological processing, phonological awareness, phonological deficiency., preşcolar, direcție de intervenție timpurie, procesare fonologică, constiință fonologică, deficit fonologic |
||||||
|