Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
496 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 14:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26 (153) |
Educație (14379) |
SM ISO690:2012 LAȘCU, Cristina. Rolul evaluării în proiectarea curriculară a instruirii. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 1(47), pp. 37-42. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(47) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26 | ||||||
Pag. 37-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eficienţa procesului de învăţământ este dependent de o proiectare pedagogică riguroasă, de alegerea şi de folosirea celor mai adecvate strategii de predare-învăţare şi de aplicarea unui sistem de evaluare corect. În acest articol prezint epistemele evaluării, demonstrând că aceasta constituie un moment esenţial în demersul didactic, fiind un factor important în buna funcţionare a procesului de învăţământ. Evaluarea este necesară la începutul activității didactice, pe parcursul acesteia, dar și la sfârşit, întrucât ea permite identificarea dificultăților întâmpinate de elevi în învățare și determinarea nivelului de pregătire al elevilor la disciplina predată, în comparaţie cu așteptările profesorului şi cu cerinţele curriculumului. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, funcţiile evaluării, etape ale evaluării, forme de evaluare, metode de evaluare, evaluation, evaluationfunctions, evaluation stages, evaluation forms, evaluation methods |
||||||
|