Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
797 79 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 20:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.03 (84) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana, PANICA, Irina. Valorificarea învățării bazate pe sarcini de lucru în cadrul modulului „Arta cunoașterii de sine și a celuilalt” la disciplina „Dezvoltare personală” în clasele primare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 1(47), pp. 28-36. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(47) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.03 | ||||||
Pag. 28-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat elucidează unele aspecte teoretice, metodologice și aplicative în vederea valorificării învățării bazate pe sarcini de lucru în cadrul modulului „Arta cunoașterii de sine și a celuilalt” la disciplina „Dezvoltare personală” în clasele primare. |
||||||
Cuvinte-cheie abilități de viață, dezvoltarea abilităților de viață la vârsta școlară mică, autocunoaştere, tehnologiilor educaționale, metode activ-participative, metode interactive, învățarea bazată pe sarcini de lucru, life skills, development of life skills at a young school age, self-knowledge, educational technologies, active-participatory methods, interactive methods, work-based learning |
||||||
|