Articolul precedent |
Articolul urmator |
454 68 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 20:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:005(478) (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2078) |
Management (1897) |
SM ISO690:2012 BARALIUC, Nadejda. Managementul problemelor disciplinare în grupa de copii. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 345-349. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | ||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2:005(478) | ||||||
Pag. 345-349 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Discipline depends largely on the effective management of the group of children and involves primarily prevention and use of all measures to avoid conflict situations. Many conflict situations refer to disciplinary issues, discipline can be maintained by following the rules. Preschoolers learn from an early age that every social context has certain rules. |
||||||
|