Provocări ale evaluării în mediul online
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
455 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-10 22:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:004 (57)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4276)
SM ISO690:2012
GEORGESCU, Patricia-Maria. Provocări ale evaluării în mediul online. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 198-201. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Provocări ale evaluării în mediul online

CZU: 37.018.43:004

Pag. 198-201

Georgescu Patricia-Maria12
 
1 Palatul Copiilor Râmnicu Vâlcea,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 17 mai 2021


Rezumat

Online educational methods are increasingly used in the current context and have the advantage that they facilitate teaching and learning. The real benefits of online learning can be comfort, flexibility and learning "anywhere and anytime". Online assessment is used to verify the achievement of the objectives proposed in the learning activity and to apply the acquired knowledge. The teacher will use the online assessment techniques in accordance with the online teaching strategies. Many of the traditional assessment tools can also be used online.