Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 22:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:004 (57) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4276) |
![]() GEORGESCU, Patricia-Maria. Provocări ale evaluării în mediul online. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 198-201. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | ||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:004 | ||||||
Pag. 198-201 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Online educational methods are increasingly used in the current context and have the advantage that they facilitate teaching and learning. The real benefits of online learning can be comfort, flexibility and learning "anywhere and anytime". Online assessment is used to verify the achievement of the objectives proposed in the learning activity and to apply the acquired knowledge. The teacher will use the online assessment techniques in accordance with the online teaching strategies. Many of the traditional assessment tools can also be used online. |
||||||
|