Educatorul-manager al comunicării tolerante în educația preșcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
372 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 19:38
SM ISO690:2012
IZMAN, Veronica. Educatorul-manager al comunicării tolerante în educația preșcolară. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 408-412. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Educatorul-manager al comunicării tolerante în educația preșcolară


Pag. 408-412

Izman Veronica
 
Grădinița ”Poienița” Malcoci, Ialoveni
 
 
Disponibil în IBN: 17 aprilie 2021


Rezumat

The study presents a scientific discourse on the Pedagogy of Tolerance. Tolerant behavior in communication is conditioned by the presence in human consciousness of native predispositions for tolerant communication which should become a principle and a rule within pedagogical communication. Teaching and communication features become structural components of communicative competence enabling the prevention of emotional problems in the educational context.

Cuvinte-cheie
pedagogical communication, tolerant communication