Articolul precedent |
Articolul urmator |
373 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 19:38 |
SM ISO690:2012 IZMAN, Veronica. Educatorul-manager al comunicării tolerante în educația preșcolară. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 408-412. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 408-412 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The study presents a scientific discourse on the Pedagogy of Tolerance. Tolerant behavior in communication is conditioned by the presence in human consciousness of native predispositions for tolerant communication which should become a principle and a rule within pedagogical communication. Teaching and communication features become structural components of communicative competence enabling the prevention of emotional problems in the educational context. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogical communication, tolerant communication |
||||||
|