Rolul educației intelectuale și a educației fizice în dezvoltarea personalității școlarului mic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
615 64
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 12:41
SM ISO690:2012
ȚURCAN-BALŢAT, Lilia. Rolul educației intelectuale și a educației fizice în dezvoltarea personalității școlarului mic. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 193-196. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Rolul educației intelectuale și a educației fizice în dezvoltarea personalității școlarului mic


Pag. 193-196

Țurcan-Balţat Lilia
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 aprilie 2021


Rezumat

The article presents scientific arguments regarding the importance of intellectual education and physical education in the development of the small school personality. Therefore, the implicit and explicit purpose of human personality development it must become the development of emotional culture.

Cuvinte-cheie
intellectual education, physical education, personality