Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-07 14:48 |
![]() ȚURCAN-BALŢAT, Lilia. Rolul educației intelectuale și a educației fizice în dezvoltarea personalității școlarului mic. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 193-196. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 193-196 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article presents scientific arguments regarding the importance of intellectual education and physical education in the development of the small school personality. Therefore, the implicit and explicit purpose of human personality development it must become the development of emotional culture. |
||||||
Cuvinte-cheie intellectual education, physical education, personality |
||||||
|