Cercetarea agresivității copiilor cu CES
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
438 26
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-01 13:47
SM ISO690:2012
PLĂTICĂ, Adina. Cercetarea agresivității copiilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 151-153. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Cercetarea agresivității copiilor cu CES


Pag. 151-153

Plătică Adina
 
Universitatea de Stat „Grigore Ţamblac“ din Taraclia
 
 
Disponibil în IBN: 14 aprilie 2021


Rezumat

The aggressive behavior of children is one of the most acute problems in the context of inclusive education. The article describes the investigation of aggressive behavior in children with ESCs. For this purpose, the aggressive behavioral questionnaire of E.P. Iliin and P.A. Covalev. Describe the outcome of the research and give some recommendations to psychologists in improving aggressive behavior.

Cuvinte-cheie
inclusive education, aggressive behavior.