Articolul precedent |
Articolul urmator |
438 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-01 13:47 |
SM ISO690:2012 PLĂTICĂ, Adina. Cercetarea agresivității copiilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 151-153. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 151-153 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The aggressive behavior of children is one of the most acute problems in the context of inclusive education. The article describes the investigation of aggressive behavior in children with ESCs. For this purpose, the aggressive behavioral questionnaire of E.P. Iliin and P.A. Covalev. Describe the outcome of the research and give some recommendations to psychologists in improving aggressive behavior. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive education, aggressive behavior. |
||||||
|