Articolul precedent |
Articolul urmator |
375 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 23:02 |
SM ISO690:2012 MORARI, Marina. Aprecierea și autoapreciere în construirea procesului de învățare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 141-144. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 141-144 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Self-appraisal - a form of organization and appreciation representing the expression of an inner motivation for learning. It has a formative effect and relates to the different capacities of the student, depending on the progress made and the difficulties that they have to overcome.Self-esteem stimulates intrinsic motivation towards learning and a responsible attitude towards their own activity, helps students to appreciate the results obtained and to understand the efforts needed to reach the set goals. |
||||||
Cuvinte-cheie appreciation, self-esteem, education, learning process |
||||||
|