Posibilități art-pedagogice de utilizare a metodei mandalei în educația incluzivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
274 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-07-26 12:48
SM ISO690:2012
FOCA, Eugenia. Posibilități art-pedagogice de utilizare a metodei mandalei în educația incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 127-130. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Posibilități art-pedagogice de utilizare a metodei mandalei în educația incluzivă


Pag. 127-130

Foca Eugenia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 14 aprilie 2021


Rezumat

The author directs her attention to an yet-understudied area - mandala, what is one of art-pedagogical methods in the process of inclusive education.

Cuvinte-cheie
inclusive education, mandala, types of mandala