Articolul precedent |
Articolul urmator |
274 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-07-26 12:48 |
SM ISO690:2012 FOCA, Eugenia. Posibilități art-pedagogice de utilizare a metodei mandalei în educația incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 127-130. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 127-130 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The author directs her attention to an yet-understudied area - mandala, what is one of art-pedagogical methods in the process of inclusive education. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive education, mandala, types of mandala |
||||||
|