Articolul precedent |
Articolul urmator |
539 77 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 19:24 |
SM ISO690:2012 DEDIU, Tatiana, DEDIU, Vitalii. Instruirea diferențiată a elevilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 124-127. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 124-127 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Differential training aims at the adaption of the teaching-learning-evaluation process to the students' possibilities. The implementation of the differentiated training requires several steps, from identifying the students to developing a differentiated and personalized curriculum. For the development of this curriculum takes account the accessibility of the content for the pupil with SEN, the selection of the working methods which are benefit for the pupil. |
||||||
Cuvinte-cheie Differential training, differentiated curriculum, student with SEN, methods and evaluation procedures |
||||||
|