Abordarea textului nonliterar în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1373 382
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 07:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:373.3 (6)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
CODREANU, Aliona. Abordarea textului nonliterar în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 183-189. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Abordarea textului nonliterar în clasele primare

CZU: 37.016:373.3

Pag. 183-189

Codreanu Aliona
 
Liceul Teoretic „Miguel de Cervantes“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2021


Rezumat

Textul nonliterar se învață în clasele primare și prezintă variante de texte nonliterare informative și texte nonliterare funcționale. Sunt recomandate pentru analize, comentarii și elaborare selectivă, în funcție de potențialul lingvistic și intelectual al elevilor.

Cuvinte-cheie
text nonliterar, structura textului nonliterar, tipuri de texte nonliterare, lectura explicativă