Articolul precedent |
Articolul urmator |
1373 382 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 07:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:373.3 (6) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Aliona. Abordarea textului nonliterar în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 183-189. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:373.3 | ||||||
Pag. 183-189 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Textul nonliterar se învață în clasele primare și prezintă variante de texte nonliterare informative și texte nonliterare funcționale. Sunt recomandate pentru analize, comentarii și elaborare selectivă, în funcție de potențialul lingvistic și intelectual al elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie text nonliterar, structura textului nonliterar, tipuri de texte nonliterare, lectura explicativă |
||||||
|