Competența evaluativă a cadrului didactic – componentă esențială a unui sistem educațional de calitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
460 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 12:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.14 (31)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
STRATAN, Victoria. Competența evaluativă a cadrului didactic – componentă esențială a unui sistem educațional de calitate. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul II, pp. 25-28. ISBN 978-9975-50-256-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul II, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Competența evaluativă a cadrului didactic – componentă esențială a unui sistem educațional de calitate

CZU: 371.14

Pag. 25-28

Stratan Victoria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2021


Rezumat

Der Artikel befasst sich mit einem Problem der Bildung der Bewertungskompetenz von den Lehrkräften, einem Schlüsselfaktor für die Steigerung der Schülerleistung. Alle damit verbundenen Normen werden erläutert und die Deskriptoren werden spezifiziert, die von den Lehrkräften im Bildungsprozess demonstriert werden müssen. Die Prinzipien der Andragogik spiegeln sich wider, aber auch die Prinzipien, die im didaktischen Bewertungsprozess eines Lehrers eingehalten werden müssen. Das Problem wird auch durch die Präsentation eines didaktischen Projekts einer Schulung für die Grundschullehrer vorgestellt.

Cuvinte-cheie
Bewertung, Bewertungskompetenz der Lehrkräfte, Standards der beruflichen Kompetenz, Prinzip