Articolul precedent |
Articolul urmator |
683 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 21:23 |
SM ISO690:2012 GEORGESCU, Patricia-Maria. Diversitatea umană. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 448-452. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 448-452 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Persoana umană nu are o ordine fixă, rigidă, ci dispunde de o anumită ,,plasticitate‖, atât ca organizare structurală, cât și ca dinamică funcțională. Din acest motiv, putem afirma că este un sistem structurat în spațiu și timp. Este o structură dinamică, stabilă, care, uneori dă impresia că se schimbă prin plasticitatea adaptativă, nu-și alterează și nu-și pierde natura. Persoana va avea modificări în decursul vieții, fără, însă, să-și piardă individualitatea și unicitatea, care constituie marca identității sale. Psihologia diferențială pune în evidență valoarea diferitelor trăsături și aptitudini individuale care sunt cele mai susceptibile în variații: inteligență, temperament, caracter, reacții, comportament, motivații, inhibiții. |
||||||
Cuvinte-cheie diferenţe, diversitate, factori diferențiali, trăsături, differences, diversity, differentiating factors, features |
||||||
|