Articolul precedent |
Articolul urmator |
444 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-02-23 10:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 ЯНКИНА, Оксана. Повышение мотивации будущего педагога к проектированию воспитательных программ в условиях современных вызовов. In: Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic, Ed. 2, 27-28 martie 2020, Chişinău. Chişinău: Tipogragia Garomont Studio, 2020, Ediţia 2, pp. 467-471. ISBN 978-9975-3452-6-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic Ediţia 2, 2020 |
||||||
Simpozionul "Educaţia în spiritul valorilor naţionale şi universale din perspectiva dialogului pedagogic" 2, Chişinău, Moldova, 27-28 martie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 467-471 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article researches the problem of increasing the motivation of future teachers to carry out educational activities in the conditions of modern reality. One of the aspects of this activity is the projecting of educational programs, which requires the future teacher to be ready to search for value orientations, new meanings of educational activities. The article defines the problems associated with the preparation of future teachers as educators, as well as analyzes ways and techniques to increase motivation to projecting educational programs |
||||||
Cuvinte-cheie projecting, readiness to projecting, motivation, future teacher, educational program |
||||||
|