Repere metodologice de predare a compoziției plastice în treapta preșcolară”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
399 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 13:53
SM ISO690:2012
PUICĂ, Eliza. Repere metodologice de predare a compoziției plastice în treapta preșcolară”. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 128-132. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 20, Vol.2, 2018
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018

Repere metodologice de predare a compoziției plastice în treapta preșcolară”


Pag. 128-132

Puică Eliza
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2021


Rezumat

Currently, in the context of preschool education in Fine Arts, is provided the study „Composition”, as a basis of Fine Arts teaching. The plastic language (fine arts language), art techniques, the nature structures are secondary elements that will teach the preschool children how to create a composition.