Articolul precedent |
Articolul urmator |
425 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 13:53 |
SM ISO690:2012 PUICĂ, Eliza. Repere metodologice de predare a compoziției plastice în treapta preșcolară”. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.2, pp. 128-132. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 128-132 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Currently, in the context of preschool education in Fine Arts, is provided the study „Composition”, as a basis of Fine Arts teaching. The plastic language (fine arts language), art techniques, the nature structures are secondary elements that will teach the preschool children how to create a composition. |
||||||
|