Articolul precedent |
Articolul urmator |
555 84 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 14:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:808 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Retorica. Utilizarea efectivă a limbii (121) |
SM ISO690:2012 PREDUȚ, Cristina Marinela. Impactul și rolul metodelor interactive de grup în dezvoltarea limbajului la vârsta timpurie. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 487-491. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:808 | ||||||
Pag. 487-491 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pre-school age is a decisive stage in the correct learning of speech, because important changes are now taking place to ensure correct pronunciation of phonemes, the establishment of the basic lexicon,the appearance of the interior language, diversifying the forms of communication, enhance the cognitive functions of the language, assimilation, in the practice of speech, of grammatical structures. Interactive group methods are modern ways to stimulate language learning and development from early age, they are teaching tools that promote the exchange of ideas, experiences and knowledge. The implementation of these modern teaching tools requires a combination of qualities and availability from the teacher: openmindedness, adapting the teaching style, mobilisation, desire for self-improvement, reflective and modern thinking, creativity and great flexibility in concepts. |
||||||
Cuvinte-cheie language, Method, interactive, pre-school, educator |
||||||
|