Subvenționarea publică a mass-mediei ca investiție în pluralismul mediatic. Practici europene
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
422 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-28 03:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
070+659.3 (21)
Ziare. Presă. Jurnalism (569)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (393)
SM ISO690:2012
GONTA, Ana. Subvenționarea publică a mass-mediei ca investiție în pluralismul mediatic. Practici europene. In: Valori ale mass-mediei în epoca contemporană, Ed. 7, 24 noiembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul Patrimoniului Cultural, 2020, Volumul VII, pp. 155-165.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valori ale mass-mediei în epoca contemporană
Volumul VII, 2020
Colocviul "Valori ale mass-mediei în epoca contemporană"
7, Chişinău, Moldova, 24 noiembrie 2020

Subvenționarea publică a mass-mediei ca investiție în pluralismul mediatic. Practici europene

CZU: 070+659.3

Pag. 155-165

Gonta Ana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 31 decembrie 2020


Rezumat

State subsidies for the press is a normal practice in many countries. The governments decided to adopt this measure in order to protect the pluralism and the media diversity, when many publications, especially the print press, were threatened to disappear. The present article focuses on the best European practices of state subsidies for the mass-media. At the end of the article,we present the evolution of the topic in the Republic of Moldova, and propose to implement the European practices in order to develop the media pluralism and the democracy.

Cuvinte-cheie
public subsidies for the press, media pluralism, democracy, European practices, direct subsidies, indirect subsidies