Articolul precedent |
Articolul urmator |
992 89 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 12:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.016:796 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1700) |
SM ISO690:2012 DASCAL, Angela, BURUIANĂ, Victoria. Proiectarea activităţilor la Domeniul „Sănătate şi motricitate” în educaţie timpurie. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 283-288. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.016:796 | ||||||
Pag. 283-288 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația fizică la vârsta preșcolară este un sistem de influențe educaționale asupra copiilor care au ca scop consolidarea sănătății și asigurarea dezvoltării armonioase a organismului, dezvoltarea abilităților fizice și formarea deprinderilor motrice, folosind mijloace specifice. |
||||||
Cuvinte-cheie educația fizică, dezvoltarea armonioasă, abilități fizice, deprinderi motrice, physical education, harmonious development, physical abilities, motor skills |
||||||
|