Articolul precedent |
Articolul urmator |
472 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-23 16:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:159.922.7 (4) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Psihologie (3516) |
SM ISO690:2012 TOIA, Maria. Metodici particulare de formare a rezilienței la copii. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 451-457. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3:159.922.7 | ||||||
Pag. 451-457 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The mechanism of training resilient children is complex and multidimensional. For preschool age the most important factors are the attachment or a bond of support and trust with an adult and the acceptance of the self, the developing personality. Respecting the natural way of development of the child, the stages of growth but also the periods of crisis, the most effective methods of developing resilience and overcoming traumatic situations are ludotherapy, art therapy and bibliotherapy. |
||||||
Cuvinte-cheie resilience, ludotherapy, art therapy, bibliotherapy |
||||||
|