Metodici particulare de formare a rezilienței la copii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
438 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-23 16:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:159.922.7 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
Psihologie (3416)
SM ISO690:2012
TOIA, Maria. Metodici particulare de formare a rezilienței la copii. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 451-457. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Metodici particulare de formare a rezilienței la copii

CZU: 37.015.3:159.922.7

Pag. 451-457

Toia Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2020


Rezumat

The mechanism of training resilient children is complex and multidimensional. For preschool age the most important factors are the attachment or a bond of support and trust with an adult and the acceptance of the self, the developing personality. Respecting the natural way of development of the child, the stages of growth but also the periods of crisis, the most effective methods of developing resilience and overcoming traumatic situations are ludotherapy, art therapy and bibliotherapy.

Cuvinte-cheie
resilience, ludotherapy, art therapy, bibliotherapy