Abordări didactice pentru formarea competenței de producere a mesajelor scrise în situații de comunicare la elevii nivelului primar de învățământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
404 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-28 17:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.135.1 (48)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Valentina, VRĂJMAȘU, Mariana. Abordări didactice pentru formarea competenței de producere a mesajelor scrise în situații de comunicare la elevii nivelului primar de învățământ. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 308-311. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Abordări didactice pentru formarea competenței de producere a mesajelor scrise în situații de comunicare la elevii nivelului primar de învățământ

CZU: 37.016:811.135.1

Pag. 308-311

Ciobanu Valentina, Vrăjmașu Mariana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

In this article we aim to research how we can streamline the formation of the competence to produce written messages to primary school students. The research results confirm that most teachers consider that the correct choice, formulation and analysis of the title of the composition, the practice of writing texts, compliance with the structural algorithm, but also the selection and application of teaching methods, recommended in composition lessons, contribute to streamlining skills training. production of written messages to primary school students. This specific competence is an important one and must be formed in the students of the primary level of gradual education, with a lot of responsibility and perseverance.

Cuvinte-cheie
drafting the text, composition technique, the structural algorithm, teaching methods. Modernizarea procesului educațional la nivelul învățământului primar include și dezvoltarea competențelor comunicative scrise