Articolul precedent |
Articolul urmator |
969 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-03 15:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.035.3 (8) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2078) |
SM ISO690:2012 LUNGU, Polina. Disciplina școlară educație tehnologică în ciclul primar și rolul ei în dezvoltarea personalității elevului de vârstă școlară mică . In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 176-183. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.035.3 | ||||||
Pag. 176-183 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia tehnologică este indispensabilă pentru societatea actuală. Curriculumul reconceptualizat la Educația tehnologică, prin varietatea modulelor propuse spre studiere, oferă posibilități extinse de formare a competențelor specifice disciplinei, de dezvoltare multilaterală a personalității elevului de vârstă școlară mică și integrare a acestuia în societate. Din acest considerent, putem afirma că disciplina școlară Educație tehnologică prin caracterul său specific inter- și transdisciplinar, dar totodată și prin caracterul dual: teoretico-practic, știinţific și tehnologic, asigură transferul cunoștințelor teoretice în cunoștințe practice, funcționale și contribuie la realizarea pilonilor fundamentali ai educației: „a învăţa să ştii”, „a învăţa să faci”, „a învăţa să fii”, „a învăţa regulile convieţuirii”. În articolul de față se demonstrează influența pozitivă a disciplinei Educație tehnologică asupra personalității absolventului claselor primare, se prezintă argumente privind utilitatea predării-învățării fiecărui modul propus spre studiere pe parcursul învățământului primar. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie tehnologică, competență școlară, curriculum disciplinar, învăţământ primar, technology education, school competencies, disciplinary curriculum, primary school |
||||||
|