Articolul precedent |
Articolul urmator |
705 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 12:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036 (246) |
Educație (14324) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu. Creativitatea: cunoaștere autentică și calitativă. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 18-28. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036 | ||||||
Pag. 18-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Începând cu anii '70 ai sec. al XX-lea, s-au efectuat multiple studii asupra creativităţii în ştiinţă, artă şi învăţământ. Iniţial, studiile asupra creativităţii au fost orientate spre factorii motivaţionali, emoţional-afectivi sau de personalitate în general, situându-se astăzi pe niveluri calitative ce impun eforturile de gândire obişnuită a individului și pot implica un demers/un concept/un produs nou. Acestea dezvoltră cunoaşterea autentică și creatoare ce îi facilitează individului orice acţiune novatoare şi achiziţie originală a valorilor aparţinând „lumii ideilor” şi prelungirea practică a acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, cunoaştere, educaţie, elev, valori creative, produs creativ, creativity, knowledge, education, student, creative values, creative product |
||||||
|