Creativitatea: cunoaștere autentică și calitativă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
705 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 12:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036 (246)
Educație (14324)
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu. Creativitatea: cunoaștere autentică și calitativă. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 18-28. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2, 2020
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2020

Creativitatea: cunoaștere autentică și calitativă

Creativity: authentic and qualitative knowledge

CZU: 37.036

Pag. 18-28

Vicol Nelu
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2020


Rezumat

Începând cu anii '70 ai sec. al XX-lea, s-au efectuat multiple studii asupra creativităţii în ştiinţă, artă şi învăţământ. Iniţial, studiile asupra creativităţii au fost orientate spre factorii motivaţionali, emoţional-afectivi sau de personalitate în general, situându-se astăzi pe niveluri calitative ce impun eforturile de gândire obişnuită a individului și pot implica un demers/un concept/un produs nou. Acestea dezvoltră cunoaşterea autentică și creatoare ce îi facilitează individului orice acţiune novatoare şi achiziţie originală a valorilor aparţinând „lumii ideilor” şi prelungirea practică a acestora.

Starting with the 70s of the 20th century, multiple studies were conducted on creativity in science, art and education. Initially, studies on creativity were oriented towards motivational, emotional-affective or personality factors in general, being today on qualitative levels that require the efforts of ordinary thinking of the individual and may involve a new approach / concept / product. They develop authentic and creative knowledge that facilitates the individual with any innovative action and original acquisition of values belonging to the "world of ideas" and their practical extension

Cuvinte-cheie
creativitate, cunoaştere, educaţie, elev, valori creative, produs creativ,

creativity, knowledge, education, student, creative values, creative product