Articolul precedent |
Articolul urmator |
652 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 15:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:37.018.43 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 CREȚU, Tatiana. Identificarea problemelor psihopedagogice ale elevilor în perioada pandemiei COVID-19. In: Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie: dedicată împlinirii a 25 de ani a învățământului criminologic și 30 de ani de dezvoltare a Psihologiei Aplicate, 17 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de științe penale și criminologie aplicată, 2020, pp. 175-188. ISBN 978-9975-3314-2-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie 2020 | ||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie " Chişinău, Moldova, 17 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:37.018.43 | ||||||
Pag. 175-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul primordial al învățământului primar și gimnazial în perioada pandemiei COVID-19 este adaptarea reușită la condițiile distanțării sociale și asigurarea accesului echitabil şi nediscriminatoriu la studii de calitate. În urma analizei problemelor psihopedagogice ale elevilor în perioada pandemiei, am stabilit că este necesar ca unora dintre elevi să li se ofere mai mult suport în studiul individual, în comparație cu alții, în funcție de vârstă, nivelul de educație și nevoile personale de învățare, în special ținând cont de circumstanțele familiale și sociale. Apare necesitatea unor abordări complementare diverse (educaţionale, de sănătate, psihosociale, etc.) pentru furnizarea unor strategii psihopedagogice adecvate în scopul asigurării egalității de șanse prin management educațional efcient și servicii de asistență psihopedagogică în contextul pandemiei COVID-19. |
||||||
Cuvinte-cheie învățământ primar și gimnazial, suport psihologic, învăţare mixtă, rezistenta la schimbare, identificarea nevoilor elevilor, studii la distanţă, primary and secondary education, psychological support, blended learning, resistance to change, identification of needs, distance learning |
||||||
|