Identificarea problemelor psihopedagogice ale elevilor în perioada pandemiei COVID-19
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
652 60
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 15:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:37.018.43 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
CREȚU, Tatiana. Identificarea problemelor psihopedagogice ale elevilor în perioada pandemiei COVID-19. In: Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie: dedicată împlinirii a 25 de ani a învățământului criminologic și 30 de ani de dezvoltare a Psihologiei Aplicate, 17 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de științe penale și criminologie aplicată, 2020, pp. 175-188. ISBN 978-9975-3314-2-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie 2020
Conferința "Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie "
Chişinău, Moldova, 17 octombrie 2020

Identificarea problemelor psihopedagogice ale elevilor în perioada pandemiei COVID-19

The identification of the pupil’s learning challenges during COVID – 19 pandemic

CZU: 373.3:37.018.43

Pag. 175-188

Crețu Tatiana
 
Gimnaziul nr.102, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2020


Rezumat

Scopul primordial al învățământului primar și gimnazial în perioada pandemiei COVID-19 este adaptarea reușită la condițiile distanțării sociale și asigurarea accesului echitabil şi nediscriminatoriu la studii de calitate. În urma analizei problemelor psihopedagogice ale elevilor în perioada pandemiei, am stabilit că este necesar ca unora dintre elevi să li se ofere mai mult suport în studiul individual, în comparație cu alții, în funcție de vârstă, nivelul de educație și nevoile personale de învățare, în special ținând cont de circumstanțele familiale și sociale. Apare necesitatea unor abordări complementare diverse (educaţionale, de sănătate, psihosociale, etc.) pentru furnizarea unor strategii psihopedagogice adecvate în scopul asigurării egalității de șanse prin management educațional efcient și servicii de asistență psihopedagogică în contextul pandemiei COVID-19.

 The main goal of the elementary and secondary learning process during the COVID -19 pandemic is the successful adaptation to the rules of social distancing and the assurance of an equitable and non-discriminating access to qualitative learning. After we analyzed pupil’s learning challenges during the pandemic, we decided that is necessary to give more support in individual learning to some pupils, compared to the others, depending on the age, their educational level and their personal learning needs, taking into consideration familial and social circumstances. There is a need of a holistic approach (educational, health, psychological, social etc.) in order to offer the right learning strategies that will assure the equality of the chances through an efficient educational management and learning support services during COVID-19.

Cuvinte-cheie
învățământ primar și gimnazial, suport psihologic, învăţare mixtă, rezistenta la schimbare, identificarea nevoilor elevilor, studii la distanţă,

primary and secondary education, psychological support, blended learning, resistance to change, identification of needs, distance learning