On-line learning effectiveness to future navigators in pandemic conditions
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
606 15
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-03 20:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43 (155)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
TARASENKO, Tetiana, DIMOGLOVA, Olha. On-line learning effectiveness to future navigators in pandemic conditions. In: Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie: dedicată împlinirii a 25 de ani a învățământului criminologic și 30 de ani de dezvoltare a Psihologiei Aplicate, 17 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de științe penale și criminologie aplicată, 2020, pp. 172-174. ISBN 978-9975-3314-2-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie 2020
Conferința "Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie "
Chişinău, Moldova, 17 octombrie 2020

On-line learning effectiveness to future navigators in pandemic conditions

Eficacitate de învățare online pentru viitorii navigatori în condiții pandemice

CZU: 37.018.43

Pag. 172-174

Tarasenko Tetiana1, Dimoglova Olha2
 
1 National University of “Odessa Maritime Academy”,
2 Izmail State University of Humanities
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2020


Rezumat

The article analyzes the new requirements for distance learning, increasing the effectiveness of distance learning. For this training model are widely exploited computer technology, smartphones and internet technologies. The study showed that cadets had access to digital media with: high availability - 5%, medium availability - 40%, - low availability - 30%, lack of will - 25%.

În articol se analizază noile cerinți înaintate către învățământul la distanță, sporirea eficacității instruirii la distanță. Pentru acest model de instruire sunt exploatate pe scară largă a tehnologiei computerelor, telefoanelor inteligente și tehnologiilor internet. Studiul realizat a evidențiat că cadeții au avut acces la mijloacele digitale cu: disponibilitate ridicată - 5%, disponibilitate medie - 40%, - disponibilitate redusă - 30%, lipsa de voință - 25%.

Cuvinte-cheie
educational process, learning effectiveness, distance learning, availability of information space,

process educaţional, eficacitatea de învățare, învățarea la distanță, disponibilitate la spațiul informațional