Articolul precedent |
Articolul urmator |
606 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-03 20:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (155) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 TARASENKO, Tetiana, DIMOGLOVA, Olha. On-line learning effectiveness to future navigators in pandemic conditions. In: Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie: dedicată împlinirii a 25 de ani a învățământului criminologic și 30 de ani de dezvoltare a Psihologiei Aplicate, 17 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de științe penale și criminologie aplicată, 2020, pp. 172-174. ISBN 978-9975-3314-2-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie 2020 | ||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie " Chişinău, Moldova, 17 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43 | ||||||
Pag. 172-174 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article analyzes the new requirements for distance learning, increasing the effectiveness of distance learning. For this training model are widely exploited computer technology, smartphones and internet technologies. The study showed that cadets had access to digital media with: high availability - 5%, medium availability - 40%, - low availability - 30%, lack of will - 25%. |
||||||
Cuvinte-cheie educational process, learning effectiveness, distance learning, availability of information space, process educaţional, eficacitatea de învățare, învățarea la distanță, disponibilitate la spațiul informațional |
||||||
|