Methods and techniques of persuasion used by residential construction companies in order to stimulate potential buyers to action
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
463 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 23:57
SM ISO690:2012
ROTARU, Olesea. Metode și tehnici de convingere utilizate de companiile constructoare de imobil locativ în scopul stimulării spre acțiune a potențialilor cumpărători. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 25-26 septembrie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia a 22-a , pp. 182-188. ISBN 978-9975-75-985-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 22-a , 2020
Conferința "Competitivitate şi inovare în economia cunoaşterii"
Chişinău, Moldova, 25-26 septembrie 2020

Methods and techniques of persuasion used by residential construction companies in order to stimulate potential buyers to action

Metode și tehnici de convingere utilizate de companiile constructoare de imobil locativ în scopul stimulării spre acțiune a potențialilor cumpărători

JEL: M 31, M 37, L 74

Pag. 182-188

Rotaru Olesea
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2020


Rezumat

This article aims to present the main methods and techniques of persuasion used by vendors and housing sellers to convince consumers to buy. We intend to describe the impact of every technique and method of persuasion on consumers decision and how they works, exactly how they influence the consumer decision in the moment of buying on the housing market.

Cuvinte-cheie
real estate market, methods and techniques of persuasion, purchasing decision process, promotional techniques, persuasion, Advertising, argumentation