Articolul precedent |
Articolul urmator |
464 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 23:57 |
SM ISO690:2012 ROTARU, Olesea. Metode și tehnici de convingere utilizate de companiile constructoare de imobil locativ în scopul stimulării spre acțiune a potențialilor cumpărători. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 25-26 septembrie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia a 22-a , pp. 182-188. ISBN 978-9975-75-985-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii Ediţia a 22-a , 2020 |
||||||
Conferința "Competitivitate şi inovare în economia cunoaşterii" Chişinău, Moldova, 25-26 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
JEL: M 31, M 37, L 74 | ||||||
Pag. 182-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article aims to present the main methods and techniques of persuasion used by vendors and housing sellers to convince consumers to buy. We intend to describe the impact of every technique and method of persuasion on consumers decision and how they works, exactly how they influence the consumer decision in the moment of buying on the housing market. |
||||||
Cuvinte-cheie real estate market, methods and techniques of persuasion, purchasing decision process, promotional techniques, persuasion, Advertising, argumentation |
||||||
|