Articolul precedent |
Articolul urmator |
637 105 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 20:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3-053.5(492) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 BATOG, Mariana. Directive, atribuţii şi dificultăţi ale serviciului psihologic şcolar din Olanda. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 275-280. ISBN 978-9975-48-178-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020 | ||||||
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății" Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3-053.5(492) | ||||||
Pag. 275-280 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Psychological service exists in several states of the world, representing an indispensable component in the educational system. The article presents aspects of the activity of psychologists in schools in the Netherlands. Also exposed are the problems faced by psychologists in this country. The article given, also describes the role of the psychologist in schools with special education. |
||||||
|