Directive, atribuţii şi dificultăţi ale serviciului psihologic şcolar din Olanda
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
637 105
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 20:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3-053.5(492) (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
BATOG, Mariana. Directive, atribuţii şi dificultăţi ale serviciului psihologic şcolar din Olanda. In: Educația: factor primordial în dezvoltarea societății, 9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2020, pp. 275-280. ISBN 978-9975-48-178-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății 2020
Conferința "Educația: factor primordial în dezvoltarea societății"
Chişinău, Moldova, 9 octombrie 2020

Directive, atribuţii şi dificultăţi ale serviciului psihologic şcolar din Olanda

CZU: 37.015.3-053.5(492)

Pag. 275-280

Batog Mariana12
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 octombrie 2020


Rezumat

Psychological service exists in several states of the world, representing an indispensable component in the educational system. The article presents aspects of the activity of psychologists in schools in the Netherlands. Also exposed are the problems faced by psychologists in this country. The article given, also describes the role of the psychologist in schools with special education.