Leadership and management in the 21st century
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
3029 39
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-10 02:44
SM ISO690:2012
HÎRBU, Ana, GUŞUVATI, Aliona. Leadership and management in the 21st century. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 18, 19-20 iunie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia 18, pp. 302-305. ISBN 978-9975-75-975-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 18, 2020
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
18, Chişinău, Moldova, 19-20 iunie 2020

Leadership and management in the 21st century

JEL: M10; M19.

Pag. 302-305

Hîrbu Ana, Guşuvati Aliona
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 august 2020


Rezumat

Prezenta lucrare are drept scop proiectarea evoluției aptitudinilor și deprinderilor manageriale în lumea contemporană. Managerii reprezintă unii dintre actorii principali pe arena economică, activitățile cărora determină succesul sau eșecul instituțiilor. Evoluția accelerată a pieței pe parcursul deceniilor și-a lăsat amprenta asupra funcțiilor manageriale, astfel încât în zilele noastre, un patron trebuie să fie revoluţionar pentru a putea supravieţui. Tehnicile și instrumentele manageriale sunt elemente esențiale în meseria de manager, gestionarea rațională a cărora permite managerilor să atingă rezultate surprinzătoare într-o multitudine de domenii. Totodată lucrarea indică diferențele dintre competențelemanagerialeșiaptitudinile de leadership. Analiza acestora ne va permite să distingem latura individuală de cea profesională și să ne formăm o viuziune clară în legătură cu modalitățile de adaptare la cerințele pieței. Care sunt factorii fundamentali ce influențează aspectele comportamentale ale managerilor și de ce adaptarea la cerințele pieței în continuă schimbare începe de la manageri. Prezenta lucrare urmărește aprecierea rolului managementului inovativ ca sursă generatoare de performanțe și componentele acestuia, precum și modalitățile de adaptare la ecosistemul afacerilor.

Cuvinte-cheie
management, leadership, Mnagement Inovaţional, Business şi Administrare.