Articolul precedent |
Articolul urmator |
528 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-04 12:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[658.8:331.101.3] (1) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (388) |
SM ISO690:2012 SLUTU, Rodica. Rolul marketingului în vederea motivării și menținerii angajaților la întreprindere. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 9, 11 octombrie 2019, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 9, pp. 99-104. ISBN 978-9975-50-243-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 9, 2019 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" 9, Bălți, Moldova, 11 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: [658.8:331.101.3] | ||||||
Pag. 99-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article makes an overview of different opinions about the marketing of human resources and its importance in persuading the employees not to leave the company they are working for. Human resources marketing is human resources department’s objective. It helps a company to employ qualified staff and to create conditions for the existing employees not to leave it. We strongly believe that the efficient work of human resouces department can lead to the prosperity of the company. This department can make use of some marketing strategies, policies and techniques to spot out the employees’ needs for the most efficient work for the benefit of the company. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing of human resources, external marketing, internal marketing, market segmentation, company’s image |
||||||
|